وب سایت رسمی آموزشگاه موسیقی تکنواز2345678901011121415
معرفی مکانهای دیدنی تهران - پارک آب و آتش
در کنار تمام جاهای دیدنی تهران، فضاهای سبز فوق‌العاده‌ای دارد که در تابستان و بهار بیشتر پاتوق مردم می‌شود. اگر قرار است به تهران سفر کنید، دیدن این پارک‌ها و مراکز تفریحی تهران را از دست ندهید. اگر هم ساکن تهرانید و این پارک‌ها را نمی‌شناسید حالا که تابستان است و فصل پارک‌رفتن با دوستانتان قرار بگذارید و راهی طبیعت در دل پایتخت شوید، پس معرفی پارک های تهران را از دست ندهید. پارک آب و آتش، آبی روی آتش خستگی پل طبیعت که این روزها یکی از تفریح‌گاه‌های اصلی و معروف تهران است، دو پارک آب و آتش و پارک طالقانی را به هم وصل می‌کند. پارک آب و آتش یک پارک مدرن و جدید در تهران است که در آن مجسمه‌های انتزاعی، تندیس‌های افسانه‌های ایرانی، رصدخانه گنبد مینا، کبوترخانه‌ها، فانوس دریایی، برج آتش و آب‌نماهای بزرگ و آلاچیق وجود دارد. بهترین کافه های تهران و رستوران‌های مختلف، پارک آب و آتش را به مرکزی برای شکم‌گردی در تهران تبدیل کرده‌ است. آدرس: تهران، خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین
شمار تماشاگران مراسم اسکار باز هم کاهشی شد
شمار تماشاگران مراسم اسکار باز هم کاهشی شد آمار تماشای اسکار امسال با ۱۸.۱ میلیون تماشاگر، بار دیگر کاهشی شد و ۷ درصد کمتر از سال پیش این مراسم را دیدند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمتر از ۱۸.۱ میلیون نفر یکشنبه برنامه تلویزیونی شبکه ای‌بی‌سی را که پخش مستقیم مراسم نود و هفتمین دوره جوایز اسکار بود، تماشا کردند. این به معنی کاهش ۷ درصدی نسبت به سال قبل است. این رقم شامل تماشاگران مستقیم شبکه ای‌بی‌سی به علاوه پخش زنده مراسم از شبکه هولو است که کاهش بیننده مراسم در چهار سال گذشته است. در سال ۲۰۲۱ که اولین مراسم پس از شروع همه‌گیری کرونا بود، ۱۰.۴ میلیون تماشاگر به تماشای این برنامه نشستند که کمترین آمار بود، اما بزرگترین شب هالیوود در ۳ سال پس از آن هر بار افزایش یافت و سال ۲۰۲۲ به ۱۶.۶ میلیون، سال ۲۰۲۳ به ۱۸.۸ میلیون و سال ۲۰۲۴ به ۱۹.۵ میلیون تماشاگر رسید. با این حال رقم ۱۸.۱ میلیون تماشاگر برای اینکه اسکار را به پربیننده‌ترین برنامه سرگرمی (به معنای غیرورزشی و غیرخبری) تلویزیون در این فصل بدل کند، کافی است. این برنامه بیشترین میزان بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله را جذب کرد که ۳.۹۲ درصد را شامل می‌شد و نسبت به سال پیش ۳ درصد افزایش داشت. در حالی که امسال برای نخستین بار شبکه «هولو» به صورت مستقیم مراسم را پوشش می‌داد، در میانه کار پخش زنده به دلیل مشکلات فنی قطع شد و بیش از ۳۴ هزار تماشاگر آنلاین پس از نیم ساعت از تماشای برنامه بازماندند و تقریباً ۲ ساعت بعد این مشکل برطرف شد. امسال برای اولین بار کانن اوبراین به عنوان مجری اسکار روی صحنه رفت و حضورش در صحنه دالبی با نقدهای مثبت روبه رو شد. در شب اسکار ۲۰۲۵ «آنورا» بزرگ‌ترین برنده شب بود و علاوه بر کسب جایزه برای بهترین بازیگر زن برای مایکی مدیسون، برنده بهترین کارگردانی، تدوین و فیلمنامه اصلی برای شان بیکر شد و جایزه بهترین فیلم را هم برد.
کامنت منفی؛ منشا هراس برای برندها نویسنده :زهرا کرمی ... سایت مرجع :.DATTAK
در دنیای دیجیتال، برندها هر روز با موجی از نظرات مثبت و منفی روبه‌رو می‌شوند. در حالی که بسیاری از برندها از کامنت‌های منفی هراس دارند، در واقع این نظرات می‌توانند فرصتی بی‌نظیر برای رشد و بهبود برند باشند. نحوه مدیریت و واکنش به این کامنت‌ها می‌تواند بر وجهه برند تأثیرگذار باشد و حتی موجب افزایش اعتماد مشتریان شود. در این مقاله با تمرکز بر مفهوم سوشال لیسنینگ و اشاره به بعضی امکانات و قابلیت‌های سامانه دیتاک بررسی می‌کنیم که چگونه برندها می‌توانند از کامنت و نظرات منفی در فضای مجازی برای رشد خود استفاده کنند. چرا کامنت‌های منفی ارزشمند هستند؟ برخلاف تصور عمومی، کامنت‌های منفی می‌توانند به برندها کمک کنند تا تصویر بهتری از مشتریان خود داشته باشند و نقاط ضعف را شناسایی کنند. بعضی از مزایای نظرات منفی عبارتند از: ایجاد تعامل و بحث درباره برند: حضور کامنت‌های منفی در میان نظرات کاربران و اظهار نظرهای کاربران در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر، می‌تواند باعث افزایش تعامل و مشارکت شود، زیرا کاربران دیگر نیز درباره آن نظر داده و بحث می‌کنند. برطرف کردن سوءتفاهم‌ها: اظهار نظرهای منفی به شما این فرصت را می‌دهد تا درباره موضوعات مطرح‌شده توضیح دهید و با برطرف کردن ابهامات و سوءتفاهم‌های احتمالی تهدید را به فرصت تبدیل کنید. افزایش نرخ مشارکت در شبکه‌های اجتماعی: الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً به نظرات و تعاملات بیشتر، اهمیت بیشتری می‌دهند. حتی نظرات منفی نیز باعث می‌شوند که پست‌ها بیشتر دیده شوند. کمک به بهبود محصولات و خدمات: مشتریان ناراضی معمولاً مشکلات واقعی را مطرح می‌کنند. توجه به این نظرات و رفع آن‌ها می‌تواند منجر به بهبود محصولات یا خدمات شود و تجربه کاربری را ارتقا دهد. انواع کامنت‌های منفی و نحوه برخورد با آن‌ها برای مدیریت صحیح کامنت‌های منفی، ابتدا باید انواع آن‌ها را بشناسیم: ۱. کامنت‌های انتقادی سازنده این دسته از نظرات توسط مشتریانی ارائه می‌شوند که مشکل خاصی را تجربه کرده‌اند و مایل به بهبود خدمات یا محصولات برند هستند. پاسخ مناسب به این نظرات می‌تواند حس مثبتی در مشتریان ایجاد کند و به افزایش وفاداری آنان کمک کند. نحوه برخورد: تشکر از مشتری برای ارائه بازخورد. توضیح اقدامات برند برای رفع مشکل. ارائه راه‌حل و درخواست برای ادامه ارتباط. ۲. کامنت‌های احساسی و هیجانی این نوع کامنت‌ها معمولاً ناشی از یک تجربه ناامیدکننده هستند و مشتریان بدون ارائه اطلاعات دقیق، احساسات منفی خود را بیان می‌کنند. نحوه برخورد: حفظ آرامش و عدم ورود به بحث احساسی. پاسخ دادن با همدلی و اطمینان دادن به مشتری. پیشنهاد تماس مستقیم برای حل مسئله. ۳. کامنت‌های مخرب و ترول‌ها برخی از افراد فقط به قصد تخریب برند یا جلب توجه، کامنت‌های منفی منتشر می‌کنند. این افراد معمولاً دنبال بحث و جدل هستند. نحوه برخورد: عدم ورود به بحث بی‌هدف. در صورت نقض قوانین، حذف یا گزارش کامنت. هدایت بحث به سمت پاسخگویی منطقی و مستند. چگونه از کامنت‌های منفی برای رشد برند استفاده کنیم؟ ۱. تجزیه و تحلیل احساسات نظرات منفی یکی از اولین گام‌ها در مدیریت کامنت‌های منفی، تحلیل آن‌ها برای درک نوع مشکلات مطرح‌شده است. برندها باید بدانند که مشتریان دقیقاً از چه چیزی ناراضی هستند. اقدامات پیشنهادی: دسته‌بندی شکایات پرتکرار. بررسی میزان شدت احساسات در نظرات. شناسایی مشکلات سیستمی یا روندی که نیاز به اصلاح دارند. ۲. تبدیل بازخوردهای منفی به فرصت بهبود نظرات منفی معمولاً حاوی اطلاعاتی ارزشمند درباره ضعف‌های یک برند هستند. برندها می‌توانند از این داده‌ها برای بهبود فرآیندها و محصولات خود استفاده کنند. مثال‌هایی از بهبود بر اساس نظرات منفی: یک رستوران که مشتریانش از دیر رسیدن سفارش‌ها شکایت دارند، می‌تواند فرآیند ارسال را بهینه کند. یک شرکت نرم‌افزاری که کاربران از پیچیدگی رابط کاربری شکایت دارند، می‌تواند طراحی خود را اصلاح کند. ۳. نشان دادن مسئولیت‌پذیری برند پاسخ مناسب به نظرات منفی می‌تواند برند را به‌عنوان یک شرکت مشتری‌مدار نشان دهد که برای رفع مشکلات تلاش می‌کند. چند نکته برای پاسخگویی به نظرات منفی: همیشه با احترام و حرفه‌ای برخورد کنید. توضیح دهید که چگونه مشکل را برطرف خواهید کرد. در صورت نیاز، پیگیری بیشتری انجام دهید و به مشتری اطلاع دهید. ۴. استفاده از نظرات منفی برای ایجاد محتوای بازاریابی یکی از راه‌های خلاقانه برای استفاده از کامنت‌های منفی، تبدیل آن‌ها به محتوای بازاریابی است. بسیاری از برندهای موفق از انتقادات مشتریان برای بهبود خدمات خود استفاده کرده و این فرآیند را به محتوای بازاریابی تبدیل کرده‌اند. ایده‌های محتوایی: نوشتن مقالات «ما گوش دادیم و تغییر دادیم»: نشان دهید که چگونه بازخورد مشتریان به بهبود خدمات منجر شده است. تولید ویدئوهای قبل و بعد از بهبود محصولات: نمایش تغییرات بر اساس نظرات مشتریان. ایجاد کمپین‌های بازخورد مشتریان: تشویق کاربران برای ارائه نظرات و دریافت پاداش. نقش سوشال لیسنینگ در مدیریت کامنت‌های منفی سوشال لیسنینگ ابزاری است که برندها را قادر می‌سازد تا تمام نظرات و مکالمات درباره خود را در فضای مجازی ردیابی و تحلیل کنند. این ابزار به برندها کمک می‌کند تا: مکالمات مرتبط با برند را در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف شناسایی کنند. احساسات مخاطبان را تحلیل کرده و روندهای منفی را به موقع شناسایی کنند. با سرعت بیشتری به نظرات منفی پاسخ دهند و از بحران‌های احتمالی جلوگیری کنند.


صفحه 1 از 1 (3مورد)

مقاله ها

۱۴۰۴/۰۱/۱۹
معرفی مکانهای دیدنی تهران - پارک آب و آتش
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
شمار تماشاگران مراسم اسکار باز هم کاهشی شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
کامنت منفی؛ منشا هراس برای برندها نویسنده :زهرا کرمی ... سایت مرجع :.DATTAK
.:: پشت پرده افزایش ناگهانی فیلم های ناجور ایرانی در فضای مجازی
حمید انصاری خواننده گفت: دلال های موسیقی با این خواننده ها قراردادهایی می بندند که به جرات می توان گفت آن ها را می خرند، این یک نوع برده داری مدرن است.

  حمید انصاری خواننده موسیقی پاپ در خصوص وضعیت موسیقی کشور گفت: حال موسیقی کشور خوب نیست، دلالان موسیقی ما را بیمار کردند تا به دلالی خود برسند و از این راه ثروتمند شده و ثروتشان را روز به روز بیشتر کنند؛ این دلال ها می روند یک سری افراد که عاشق موسیقی هستند را پیدا می کنند و از آن ها حمایت می کنند و به شهرت می رسانند، تا این جای کار اتفاق مثبتی است، اما باید دید که نیت و هدف این افراد چیست و روش کارشان به چه صورت است.

وی افزود: دلال ها می روند افرادی را که فقط استعداد در خوانندگی یا اساسا موسیقی دارند، انتخاب می کنند، اما متاسفانه این افراد هیچگونه آموزشی ندیده اند و تنها یک استعداد خام هستند و به همین شکل هم وارد عرصه موسیقی می شوند و تا آخر کار هم ادامه می دهند.

انصاری اظهار داشت: این یک خیانت بزرگ هم به آن افراد و هم به دنیای موسیقی و دیگر افرادی است که برای این حرفه و هنر زحمت کشیده اند است؛ یک زمانی برای این که بتوان در موسیقی به جایگاه رسید و در میان مردم هوادار پیدا کرد و به اندکی شهرت رسید باید سال ها آموزش می دیدند، تمرین می کردند و کار تولید می کردند، اما امروز همین که یک ساز دستشان می گیرند و یا در جمع های فامیلی ۴ نفر می گویند صدای خوبی دارند، به شش ماه نکشیده می بینیم که آن شخص آلبوم موسیقی عرضه کرده است.

وی در ادامه گفت: دلال های موسیقی با این خواننده ها قرارداد هایی می بندند که به جرات می توان گفت آن ها را می خرند، این یک نوع برده داری مدرن است؛ خواننده ها بدون اجازه از این دلال ها حق آب خوردن هم ندارند، حق ازدواج کردن ندارند، حق ندارند بدون اجازه استراحت کنند و بسیاری موارد دیگر.

این خواننده جوان اذعان داشت: موسیقی امروز بیشتر کامپیوتری شده است، یعنی با نرم افزار های موسیقی آهنگسازی می کنند و روی همان هم صداگذاری می کنند، این که برای مردم موسیقی نمی شود، وقتی ساز را دست می گیرند و با آن می نوازند، طنین آن در روح و جان آدم می دمد، نباید اجازه بدهیم موسیقی را تصنعی کنند.

به دختران جوان پول می دهند تا با آهنگ های خواننده های گمنام کلیپ رقص پر کنند

وی خاطر نشان کرد: به نظر شما سر و کله این همه دختران رقصنده در اینستاگرام و اساس فضای مجازی از کجا پیدا شد؛ جالب است به شما بگویم که این هم کار همین دار و دسته است، همان ها که بلای جان موسیقی شده اند؛ به این دخترکان نوجوان و جوان پول می دهند تا با آهنگ های همین خواننده هایی که خریداری شده اند، برقصند و شبکه های مجازی را از کلیپ های رقص پر کنند، این گونه با جذابیت های نامشروع و بی منطق موسیقی را به خورد مردم می دهند و برای مخاطب ذائقه سازی می کنند.

حمید انصاری عنوان کرد: کافی است یک تیتراژ فیلم یا سریال نصیب یک خواننده شود تا ره صدساله را یک شبه طی کند، تقریبا هر کس کار موسیقی انام می دهد و سال های برای ان زحمت کشده است منتظر است یک بار این اتفاق برایش بیافتد، اما این اتفاق تقریبا برای اهالی موسیقی ارزو شده است، چون همین دلال ها یا این خواننده که در عرض کردم پول می دهند و تیتراژ یک سریال یا فیلم را می خوانند، این گونه همه به ان ها رسمیت داده می شود هم به راحتی هرچه تمام تر به شهرتی ان چنانی می رسند، در واقع تیتراژ می خرند.

وی در پایان گفت: دور هم می نشینند و تکتست های پیامکی، ناله و گریه و زاری را کنار هم می گذارند و به جای ترانه می خوانند، باور کنید روز به روز تلاش می کنند فحش های جدیدتر و به روز تر بنویسند و به عنوان ترانه و موسیقی به خورد مردم بدهند، مدیران فرهنگی ما هیچ کاری برای موسیقی نمی کنند بعد می گویند سلیقه مخاطب همین است، سلیقه و ذائقه مخاطب را مگر امثال شما نمی سازند؟

آرشیــو آرشیــو
ورود به سیستم
نام کاربری :
کلمه عبور :

اطلاعات تماس

نشانی آموزشگاه موسیقی تکنواز

آدرس:

تهران-خیابان دکترشریعتی - خیابان دولت(کلاهدوز)- نبش اصغرنعمتی(کیکاووس)

پلاک383- طبقه5 - واحد19

آموزشگاه روزهای جمعه و شنبه تعطیل میباشد 

ساعات کاری آموزشگاه :

یکشنبه تا چهارشنبه 

ساعت 11 الی 20

پنجشنبه 

9 الی 15

تلفن آموزشگاه موسیقی تکنواز

:راه های ارتباطی

 Tell : 021 - 22634631

Tell : 021 - 22634632

Mobile :  0900 1960139

Mobile :  0902 1960139

Insta:@taknavaz.institute

صفحات مجازی آموزشگاه توسط ادمین اداره می شوند

گالری

    سایت را خانه خود کنید
    افزودن به سایت های مورد علاقه
    بازدید ها : 1,004,614
    نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی موزیک آکادمی
    Music Academy Version 3.0. Copyright © 2014 - 2025. All Rights Reserved to Taknavaz Music Academy
    Designed & Developed & Powered By Sayeh Team